fredag 11 oktober 2013

Basilika

Ja, det var länge sedan som jag skrev i min blogg. Jag har haft fullt upp att göra med grönsaksförsäljning och skörd av allt som gården bjuder på. En strålande sommar med sol och värme men oj vad jag har vattnat.
Det har varit många trevliga kunder som besökt gårdsbutiken både nya och förstås dom som varit med mig sedan jag startade. med grönsaksodling.
.Jag har haft besök av Strängnäs och Eskilstuna reumatiker förbund vilket är lika trevligt varje gång de kommer.
Nu börjar jag att rensa ut de över 500 tomatplantorna som gett mycket tomater. Det känns lite sorgligt men så måste det bli varje höst.

Jag måste tacka alla trevliga kunder som besökt oss och hälsa er välkomna nästa sommar med nya obesprutade grönsaker.

Nu blickar jag framåt mot JULMARKNADEN som kommer att äga rum 30 november. Julmarknaden förra året blev välbesökt och trevlig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar